بحران شوهر



نظرات شما عزیزان:

نسیم
ساعت13:06---15 مرداد 1392
مگراینکه تو خواب ببینید.............
جواب : از من گفتن بود . ما پسرا میشیم عناصر کمیاب . خود دانی .


بتگرل
ساعت2:58---4 مرداد 1392
آینه! =خودتی
جواب : آها . آینه . ممنونم . وایستا یه پست جدید دارم میذارم نظرت درباره اونم بگو
فارسی میزنی اسمت رو ؟!


بتگرل
ساعت2:54---4 مرداد 1392
میگم که کلیپه تکراری بود ولی عکسای اخرش

.

.

.اینه!!!!!!!!!
جواب : اینه یعنی چیه ؟


Batgirl
ساعت2:48---4 مرداد 1392
هورا دارم می دانلودم ولی مطمئنم وسطش ارور میده!!

راستی نظرم واسه پست جدیدتون رسید؟؟؟؟؟
جواب : خدا رو شکر . نه نرسید .


Batgirl
ساعت2:33---4 مرداد 1392
ممنون گلم
جواب : خواهش می کنم (آخه اگه چیزی بگم که میگی حالم به هم میخوره) . اگه بازم کمکی ازم بر اومد بگو . راستی پست جدید رو حال کن .


Batgirl
ساعت2:25---4 مرداد 1392
اگه نشد من مردمو زحمت نمیدم خودم میرم میدم واسم دانلود کنن ممنون از کمکت
این چه حرفیه ؟ چه زحمتی ؟ اون سه تا آدرسی که توی کامنت قبلی دادم رو رفتی ؟


Batgirl
ساعت2:12---4 مرداد 1392
اها تو ماهواره؟


ما نداریم


سیزن چندو می نشونه؟


میتونی کمکم کنی یه سایت پیدا کنم انتقام خونینو بدانلودم؟
جواب : امشب نداره .
پ ن پ شبکه سه پخش می کنه !
2
وی پی ان داری ؟ سایت آشوک فیلم داره . فقط چون هی حذف میشه و فیلترش می کنند ، اعدادش رو عوض می کنه و من آدرس جدیدش رو ندارم ولی بزن آشوک فیلم ، واست میاره . اگه نشد ، چون تو که افتخار نمیدی ، میرم کافی نت یه سرعت بالا میگریم برات میل می کنم یا یه فکر دیگه ور میدارم .

این آدرس ها رو هم برو داره . کپی کن : http://www.p30day.com/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%85%DB%8C%D8%B4%D9%86-Tekken-Blood-Vengeance-2011-11647.html http://www.films.downloadkral.com/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D9%88%D9%86-tekken-2011-%D8%A8%D8%A7-%D9%84%DB%8C%D9%86%DA%A9-%D9%85%D8%B3%D8%AA%D9%82%DB%8C%D9%85 http://ir-dl.com/multi-media-section/tekken-blood-vengeance-2011/ این سه تا آدرس رو بگرد ببین کدومس بهتره


Batgirl
ساعت2:01---4 مرداد 1392
سوپرنچرال 6 دقیقه دیگه داره؟؟؟؟؟؟؟/

ینی چی؟؟؟؟
جواب : بی خیال . یه بحث دیگه شروع کن .


Batgirl
ساعت1:54---4 مرداد 1392
ن ممنون دوس ندارم شبا بخوابم
جواب : هر طور راحتی . سوپرنچرال 6 دقیقه دیگه داره . تو هم می بینی ؟ راستی توی پستای جدیدت ، از عشقوله واقعا خوشم اومد . فقط خدا به منم کمک کنه یه چیزی مثه این در بیارم که طرف پرم رو نزنه !


Batgirl
ساعت1:45---4 مرداد 1392
نه بابا واسه کار حرص نخوردم یه سری مسائل حرص درار اتفاق افتاد

اینقدم از کلمات الهی و جانمو نانا نونو نینی استفاده نکن حالم بد شد!!!
جواب : خیلی سخت میگیری . مشخصه خیلی خیلی روت فشاره . حالا یا خستگی کار یا مسائلی که مسلما به من بطی نخواهد داشت . دوست داری برو استراحت کن تا آرامش پیدا کنی ؟


Batgirl
ساعت1:37---4 مرداد 1392
نه فقط یکمی زیادی حرص خوردم!!!
جواب : ای جانم . حیف که از دست من کمکی برات بر نمیومد و گرنه در خدمت بود . خب چی کار می کنی ؟ میگم اگه خسته ای ، برو استراحت کن تا خستگیت در بره و آرامش پیدا کنی .


Batgirl
ساعت1:32---4 مرداد 1392
اها اره کلی کزت بازی در اوردم(کلی ازم کار کشیدن!)
جواب : الهی . اذیت که نشدی ؟


Batgirl
ساعت1:21---4 مرداد 1392
چرا بدون تو؟؟؟؟مگه نیستی الان؟
جواب : چرا . هستم تا سحری هستم . دزدکی البته . از صبح رو میگم .


Batgirl
ساعت1:14---4 مرداد 1392
اره خوبم ممنون
جواب : خب . خدا رو شکر . چه خبر ؟ خوش میگذره بدون من ؟


Batgirl
ساعت0:35---4 مرداد 1392
نه عزیز خون اشاما دل ندارن

خوناشاما اول دندون بودن بعد کم کم دست و پا در اوردن!!!
جواب : چی میگی ؟ حالت چطوره ؟ خوبی ؟


Batgirl
ساعت18:33---3 مرداد 1392
واقعا چه کار مهمی میتونم با تو داشته باشم؟؟؟؟



به من چه خودت کاری میکنی که ضد حال بزنم
جواب : من دارم میرم . هیچ کاری . من که نگفتم که حتما داری . گفتم شاید داشته باشی . شاید دلت برام تنگ بشه (خخخخخخخخخخخ) البته خون آشاما که دل ندارند . من که اجبارت نکردم .


Batgirl
ساعت17:47---3 مرداد 1392
سلام هستی؟
جواب : آره ولی داریم میرم باغ خالم توی طرقبه . شب هم دیر میام و بابام میخوان 1 خامموشی راه بندازند . اگه کاری مهمی داشتی شمارمو داری .


Batgirl
ساعت3:01---3 مرداد 1392
دو یو نو ابوت سوپر نچرال؟
جواب : آره . دیدم . تو هم می بینی ؟ این فصلش مزخرفه . قبلیش قشنگ تر بود . راستی من بابام به سرش زده که باید لپ تابمو خاموش کنم . یعنی عملا فردا در ارتباط باشم باهت . با این حساب من شبا از 11 تا آخر سوپر نچرال آپم . اینم شمارمه برای احتیاط : 09369034685


Batgirl
ساعت2:54---3 مرداد 1392
چی چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

موضوع دیگه ای برا حرف زدن داری بفرما؟
جواب : نخود جی . نه بابا . من نوکر توام هستم . هر چی تو بگی . تو یه موضوع بگو برا حرف زدن


Batgirl
ساعت2:50---3 مرداد 1392
الو برفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


میگم فیلم هلولایی میبینی؟
جواب : نه بابا . نتم رفت کما . کلا قطع شده بود ، درستش کردم .


Batgirl
ساعت2:38---3 مرداد 1392
نه بچه خوبیم.

فیلم ترسناک نیگا میکنی؟
جواب : چرا ؟


Batgirl
ساعت2:26---3 مرداد 1392
خب خوداروشوکر شما معنی اصطلاح تو پر زدن رو میدونستی!!!اول ج بده بعد تایید کن که نیاز نباشه دودفعه رفرش بدم
جواب : از این دفعه به بعد چشم . نمیزنی ؟


Batgirl
ساعت2:21---3 مرداد 1392
زیر نویسم نداره نه؟
جواب : متاسفانه نداره .


Batgirl
ساعت2:18---3 مرداد 1392
پاشو پاشو بیا تو وب تفریحی جنابعالی بحرفیم اونجا 4 نفر میان میبینن شمام که هی ابراز عشق میفرمایی ابرو نمیمونه برام!!!!!!!!!!
جواب : باشه . از این به بعد اینجا برات کامنت میذارم . تو که من هر چی ابراز می کنم ، پرام رو میزنی .


Batgirl
ساعت2:10---3 مرداد 1392
خریدی یا دانلودیدی؟؟؟؟؟
جواب : به سی دی فروشی سفارش دادم ، برام دانلود کرد و منم ازش خریدم .


Batgirl
ساعت2:05---3 مرداد 1392
از کوجاگرفتی منم موخوام؟؟؟

همون کارتونیه که اسمش انتقام خونینه؟؟
جواب : اگه توی دسترس می بودی برات میاوردم . حجمش خیلی بالاست نمیشه اینترنتی فرستاد . اسمش اینه : Tekken Blood Vengeance


Batgirl
ساعت1:49---3 مرداد 1392
یه تکن دو اومده که بچه ها میگن هیچ ربطی ب تکن نداره ولی خودم هنو ندیدمش

مال بازیشه تو کارتونشم هستن

من کارتونشو موخواممممم!!!!!!!
جواب : اون تکن هست که به تیکن ربطی نداره . اکشنه . من دیدیمش ربطی به تیکن نداره . من کارتونش رو دارم ولی همه شخصیتاش نیستند .


Batgirl
ساعت1:22---3 مرداد 1392
بیا وبم کلی عکس باحال تیکنی جدید گذاشتم
جواب : من که توی وبتم . خیلی قشنگه . این عکسا مال بازیشه یا کارتونش ؟ فیلمش جدید نیومده ؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 2 مرداد 1392 | 18:23 | نویسنده : Zombie |